Restaurang

WCS Wireless Calling Systems används med fördel i dom flesta restauranger. Serviceknappar placeras ut på borden och gästerna kan enkelt påkalla uppmärksamhet från serveringspersonalen för order eller beställa notan.

Vi garanterar att WCS hjälper er att ge bästa tänkbara service till alla gäster.

Ni sparar resurser, får nöjdare gäster, ökad försäljning och bättre lönsamhet från första dagen.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte och provinstallation så att ni kan upptäcka vilka fördelar just Er restaurang kan få ut av systemet. (se även vårt kösystem)

Kökssystem:



1. Advanced:


 

 

 

 

Servicesystemet låter serveringspersonalen vara ute och ta hand om sina gäster och ändå ha full koll på vad köket vill säga.
Köket kan påkalla personalen enskilt, till en grupp
eller till alla med endast ett enkelt knapptryck.

I displayen visas direkt vad köket vill säga.

Exempel:
- Bord nr. 5 har mat klar vid köket/luckan.
- En maträtt är slut, ta ej beställning.
- Två personer behövs för denna servering.

Samkörning av flera kök är också möjligt.
Displayen visar direkt varifrån meddelandet skickats och även prioritetsordning.

 



2. Flexible


 

Systemet kan påkalla uppmärksamhet om att mat är klar i köket, men kan även användas för att hjälpa baren, entrén och vakterna mm... De små smidiga sändarna som har en till sex knappar
är konstruerade för att kunna placeras ut var ni än önskar.

- Ett vanligt tillägg kan vara att baren vill kunna tala om att en drink står klar för avhämtning.
- En sändare placerad vid entrén påkallar hovmästaren för bordsplacering så att inga gäster vänder i dörren.
- Vakterna kan via displayen se vart något händer och även vad som händer t.ex. fylla eller ett bråk.
- Gäster kan be om service eller notan, också bra för att uppmärksamma att ett bord bör dukas av.

Allt kan loggas och det är bara fantasin som sätter gränser för vad som är möjligt. Ring för mer information.

 



  • För köket att påkalla uppmärksamhet när beställningar är klara för servering.

  • Hovmästaren kan kontaktas för bordsplacering.

  • Bordsgästerna kan påkalla service eller beställa notan.

  • Restaurangansvarig ser hela tiden att serveringspersonalen hinner med att serva sina respektive bord.








    Videopresentation - Kökssystemet Advance

AllCall International AB Veddestavägen 24, 175 62 Järfälla, Sweden
TEL: +46 (0)8 612 81 81     E-MAIL: info@vellux.se