Hotellverksamhet

WCS Wireless Calling System används med fördel inom all verksamhet där servicepersonal eller arbetsledning kan behöva påkallas. Några exempel på hur WCS kan användas inom hotell och konferensverksamhet ser du till höger.

Vi garanterar att WCS underlättar bästa tänkbara service för Era gäster, hjälper personalen att vara effektiv och ger Er nöjdare kunder från första dagen. Upptäck vilka fördelar Ni kan få ut av systemet. Kontakta oss för ett möte eller provinstallation.

Vellux
  • Sändaren kan placeras dolt eller synligt, även enkelt flyttas på.

  • Gäster kan med fördel använda WCS för att exempelvis påkalla servicepersonal vilket gör det enkelt att beställa mat eller dryck till sitt bord alternativt att påkalla personal till reception, lobby, konferensrum o.s.v.

  • Rätt personal ser via sina mottagare om köket har mat klar, om gäster väntar på bord, vill ha service, beställa eller kanske få notan.

  • På samma sätt kan servicepersonal eller arbetsledning på ett säkert sätt kallas till områden där behov uppstår, exempelvis rumstädning, service eller kontroll av minibarer vid utcheckning.

  • Allt kan loggas och följas upp såsom väntetider, rumsstädning per rum eller våning, behov av ytterligare resurser m.m.

 

AllCall International AB Veddestavägen 24, 175 62 Järfälla, Sweden
TEL: +46 (0)8 612 81 81     E-MAIL: info@vellux.se