Casino

WCS Wireless Calling System används med fördel inom all verksamhet där servicepersonal eller arbetsledning kan behöva påkallas. Sändaren kan placeras dolt eller synligt, även enkelt flyttas på. Här följer några exempel på hur WCS kan användas på Casinon.

Vi garanterar att WCS hjälper er att ge bästa tänkbara service till alla gäster. Ni sparar resurser, får nöjdare gäster, ökad försäljning och bättre lönsamhet från första dagen. Upptäck vilka fördelar Ni kan få ut av systemet.

Kontakta oss för ett möte eller provinstallation.

Vellux
  • Croupiers kan enkelt kalla på serveringspersonal, arbetsledning och vid behov även vakter.

  • Spelande gäster kan med fördel använda WCS för att påkalla servicepersonal till spelmaskiner.

  • WCS kan även integreras med olika spelmaskiner och larma rätt personal automatiskt exempelvis vid behov av service.

  • Berörd personal ser via sina mottagare om köket har mat klar, om gäster väntar på bord, vill ha service, beställa eller kanske få notan.

  • Vårt kösystem kan användas för att väntande gäster ska kunna röra sig fritt i väntan på lediga platser vid spelbord eller restaurangbord (Se även restaurang för bordsservice).

    Kösystemet används för att gästerna skall kunna röra sig fritt i lokalen i väntan på att maten ska bli klar. Gästen kan på displayen se en nedräkning vilken plats han har i kön och kan därför veta hur lång tid det är kvar och kan planera sitt spelande.

  • Allt kan loggas och följas upp såsom väntetider, behov av ytterligare resurser m.m.

 

AllCall International AB Veddestavägen 24, 175 62 Järfälla, Sweden
TEL: +46 (0)8 612 81 81     E-MAIL: info@vellux.se